بدینوسیله به اطلاع اعضای محترم جامعه دندانسازان ایران میرساند ؛ مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت دوم) روز پنجشنیه مورخ 04/03/1396 در سالن همایش مجتمع اسلامی نور به نشانی  : تهران – خیابان فاطمی – میدان فاطمی (جهاد ) – خیابان طباطبایی – پلاک 13 برگزار خواهد شد.

 

 لازم به ذکر می باشد که با توجه به تصریح اساسنامه ، جهت تبعیت از اصول و برگزاری مجمعی قانونی، صرفاَ اعضای اصلی، یعنی کسانی که حق عضویت سال 95 را پرداخت نموده باشند؛ حق حضور در این جلسه را خواهند داشت .

تذکر نکات مهم:

1- از اعضای محترمی که احساس مسئولیت نموده ؛ و به وظایف خطیر صنفی خود آگاه هستند، دعوت میگردد در فرصت باقیمانده نسبت به انجام مراحل کار و دریافت کارت عضویت اقدام نمایند.

2- جلسه رأس ساعت 9 صبح شروع و رسمیت یافته (طبق مفاد اساسنامه مجمع در نوبت دوم با هر تعداد اعضاء رسمیت می یابد) و رأس ساعت 12 به اتمام خواهد رسید.

3- با توجه به محدوده زمانی مندرج در بند فوق و مفاد دستور جلسه از اعضای محترم دعوت میگردد برای بررسی و تصمیم گیری در مورد کلیه مفاد رأس ساعت 9 در محل برگزاری حضور یابند .

4- از اعضای محترمی که قصد کاندیداتوری داشته ، نیاز به معرفی برنامه های خود احساس می نمایند؛ خواهشمند است بمنظور حسن استفاده از وقت جلسه ، برنامه مورد نظر خود راقبلاَ در یک برگ کاغذ A4  مرقوم نموده، در جلسه قرائت نمایند.

5- اعضای محترم میتوانند با استفاده از خط 3 مترو و خروج در ایستگاه میدان جهاد خود را به محل مجمع برسانند ؛ ضمناَ مجتمع اسلامی نور دارای پارکینگ میباشد.

6- در پایان جلسه از اعضای محترم بصرف ناهار پذیرایی بعمل آمده ، مکان جلسه می بایست رأس ساعت 12:30 تحویل مجتمع گردد.

 

                                                                                          باتشکر

هیأت مدیره جامعه دندانسازان ایران