فراخوان مسابقات فوتسال جام رمضان
اولین دوره‌ی مسابقات فوتسال جام رمضان جامعه‌ دندانسازان ایران 
با شعار: ورزش پویایی جامعه‌ی هنرمند 
از تاریخ ۱۴۰۰/۱/۲۵ لغایت ۱۴۰۰/۲/۲۴ در قالب تیم‌های (۸_۵) نفره در شهر تهران برگزار میگردد.
لذا از کلیه‌ی اعضای رسمی یا وابسته‌ی جامعه‌ی دندانسازان،فارغ التحصیلان و دانشجویان پروتز (کاردانی و کارشناسی)  که مایل به حضور در این دوره از مسابقات هستند درخواست می شود که مدارک لازم ارائه شده در پیوست را حداکثر تا ۲۲ فروردین به آدرس جامعه‌ی دندانسازان،اینستاگرام جامعه دندانسازان یا شماره‌ی واتس اپ و ثابت آقای رستگارمند (۰۹۲۰۲۱۵۰۲۹۷) ارسال نمایند.

                                                                 باتشکر
                                                          فرهاد الماسی 
                                               سرپرست واحد فرهنگی

قوانین و نحوه برگزاری مسابقات به شرح زیر می باشد:

  ۱.  همه ی افراد حاضر در هر تیم، می بایست از اعضای رسمی یا وابسته ی جامعه دندانسازان باشند. (*)
 ۲.  مسابقات ابتدا به صورت گروهی و سپس به صورت حذفی(در مراحل پایانی) و در دو نیمه ی 15 یا 20 دقیقه ای و 5 دقیقه استراحت بین دو نیمه برگزار می شود. 
 ۳.  حداکثر تعداد تیم های شرکت کننده 10 تیم می باشد. (به دلیل محدود بودن ظرفیت، اولویت با تیم هایی است که مدارک کامل خود را زودتر ارسال کرده اند).
 ۴.  تعداد افراد حاضر در هر تیم حدقل 5 نفر و حداکثر 8 نفر می باشد.
۵.  هر شخص تنها مجاز به حضور در یک تیم می باشد.
۶.  افراد معرفی شده ی زیر مجموعه ی تیم ها، به هیچ عنوان حق جابجایی یا اضافه شدن به تیم های دیگر را ندارند(در صورت تخطی، تیم خاطی از جریان مسابقات کنار گذاشته می شود ).
 ۷.  حاضر نشدن هر تیم در زمان مقرر شده برای مسابقه به منزله ی قبول شکست است و بازی 3 -0 به نفع تیم حاضر اعلام می شود( حداقل 5 نفر از اعضای تیم می بایست 10 دقیقه قبل از شروع مسابقه حضور داشته باشد).
 ۸.  نحوه ی رده بندی تیم ها در مرحله ی گروهی به ترتیب،  براساسِ امتیاز ، تفاضل گل و بازی رو در رو محاسبه می گردد.
۹.  بازی های مرحله حذفی در دو نیمه  25 دقیقه ای برگزار می شود.
۱۰.  مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مسابقات شامل عکس کارت ملی، یک قطعه عکس  4*3 ، نامه اشتغال در لابراتوار و عکس کارت دانشجویی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان هر یک از اعضای تیم می باشد.
۱۱.  برای هر تیم مبلغ (1.000.000)تومان به عنوان ورودی حضور در مسابقات دریافت می گردد و بدیهی است که ثبت نام هر تیم پس از واریز هزینه ورودی تکمیل خواهد شد.   ( شماره کارت 5668 8123 6974 6037  به نام فرهاد الماسی ).
۱۲.  انطباق مدارک ارسالی و اعضای هر تیم الزامی است و چنانچه تیمی در مرحله ثبت نام تخلفی انجام دهد، به محض احراز تخلف، در هر مرحله از جام حذف خواهد شد و هزینه ورودی عودت نخواهد شد 
۱۳.  با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا، از سالن های مورد تایید وزارت بهداشت و با تهویه و محیط مناسب استفاده خواهد شد.
* تبصره: اعضای رسمی و وابسته جامعه و فارغ التحصیلان مقاطع مختلف ساخت پروتزهای دندانی مجاز به حضور در مسابقات می باشند. در دوره ی اول این مسابقات با اعلام قبلی، هر تیم  مجاز به استفاده از حداکثر یک بازیکن غیر پروتزی یا غیر شاغل فنی می باشد.(این قانون صرفا مختص دور اول این مسابقات می باشد).
تهیه و تنظیم: کارگروه واحد فرهنگی جامعه دندانسازان ایران